Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Katarina - 15 februari 2010 08:30

ÅÅÅ så skönt att vara ledig idag, helgen har bara svischat förbi. Hade baysimmet i lördags, sen var det bara att begen sig hem och ut med pojkarna en timma, hann även med 45 min på Orbitreken och efter det så bar det av till mannens syster som fyllde år i fredags, hon blev så nöjd med ditt paket så det var kul! Hon har länge velat ha ett väggord men tyckt att det varit för dyrt, vilket jag instämmer helt med. 600 kr för lite plast!!! Ja ja men ett sånt här blev det, jättefint!

 

Välkommen hem till oss

 

http://www.stilero.se/

 

Söndagen var lika fullt upp den med. Mannen jobbade dag denna helg och jag själv hade lång pass denna söndag 12-21 så Alla hjärtans dag glömdes bort av mig :O(  men min kära man hade inte gjort det   

Jag fick sluta en timma tidigare och när jag kommer hem och innanför dörren så säger min min kära make: Varför kommer du redan? hm jag som trodde han skulle bli glad! Men anledningen till detta var att han skulle överaska mig med god mat när jag kom hem och den var inte klar eftersom jag kom en timma förtidigt ha ha Jag blev ju super glad ändå, maten blev ju klar snabbare nu när vi kunde hjälpas åt. Dessutom så hade han köpt jättefina blommor till mig och skrivit ett fint kort.

Min älskade man!

            

 

Mina söta föräldrar hade också lämnat en liten Alla hjärtansdag present, en fin skål fylld med gele och chokladhjärtan!

Även söta syster C hade varit här och lämnat en liten present som låg i kransen som hänger på ytterdörren, hi hi hon är rolig hon! Det var tur att hon ringde och frågade om jag hittat det för jag hade inte sett det annars för våran ytterbelysning är trasig så det är helt kolsvart vid dörren...

 

     

      

Presentation


Jag heter Katarina och jag bor i Kolmården tillsammans med min man M och våra två Siberian husky och fyra katter. Vårat hus är en gammal skola från 1800talet som vi håller på att renovera.Det mesta går långsamt framåt men tillslut så blir det nog färdigt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards