Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Katarina - 5 februari 2010 09:50

Jag försöker för jag vill så innerligt gärna att allt ska vara som det brukar! Men dom senaste dagarna har det varit svårt trots att jag kämpat med att hålla mig uppe. Försökt att vara den jag faktiskt är men tillslut så orkar inte kroppen och säger ifrån, jag måste blir bättre att lyssna på mig själv... Tur att jag har min kära man och familj och min underbara vänner som stöttar och tröstar mig    

 

Idag ska jag jobb i em, så jag ska ta det lungt innan dess. Mannen jobbar första natten av tre i natt så han är hemma och vaken under dagen så vi ska mäta hur stort vårat tak är och ringa runt lite och begära oferter. Taket ska nämligen tilläggsisoleras det med också ska det läggas dit nya tegelpannor och det tänker vi låta en firma göra vi har fullt upp med fasaden.

 

Lite dekoration ifrån vårat tillfälliga sovrum

     

      

Presentation


Jag heter Katarina och jag bor i Kolmården tillsammans med min man M och våra två Siberian husky och fyra katter. Vårat hus är en gammal skola från 1800talet som vi håller på att renovera.Det mesta går långsamt framåt men tillslut så blir det nog färdigt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards