Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Katarina - 3 februari 2010 21:39

Fick dessa små godsaker i födelsedagspresent av dom fyrbenta i familjen Svanström dvs Mio, Prins och Diamond. Var söta Mio som själv lämnade över paketet till mig personligen, så dukitg tjej det där!

 

  

Tovadetårtbitar

Av Katarina - 3 februari 2010 21:17

Vårat badrum är inte helt klart men lägger upp lite bilder på det iallafall. Det saknas en fungerande fläkt, den nya som vi köpte och satt in var trasig redan från början så den ska bytas, skåpet som handfatet står på är inte färdig renoverat, ska upp en handdukstork och krokar. Var ganska så svårt att fota då det är ett väldigt litet badrum, bara 3 kvm men där ryms allt som behövs.

På hyllan syns min fina Libeth Dahl necessär som jag fick när jag fyllde år av min kära syster C och hennes familj   


               

Av Katarina - 3 februari 2010 08:46

Tanken var ju att C och jag skulle åkt till Valdermarsvik idag och fikat och tittat i inredningsbutik men vädret är inte med oss. Lika bra att stanna hemma när man inte behöver ut och åka på vägen, räcker med att mannen ska ta sig till jobbet i em och hem i natt kommer garanterat att varar vaken tills han kommit hem!

 

  

 

 

 

 

 

   

   

 

Presentation


Jag heter Katarina och jag bor i Kolmården tillsammans med min man M och våra två Siberian husky och fyra katter. Vårat hus är en gammal skola från 1800talet som vi håller på att renovera.Det mesta går långsamt framåt men tillslut så blir det nog färdigt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards