Alla inlägg under april 2010

Av Katarina - 28 april 2010 16:53

 

Ghaaaa dumma dumma dumma förkylning!!! Har legat helt utslagen i 3 dagar och det känns inget bättre än. Får väl skylla mig lite själv då jag jobbade några nätter och tog ut mig helt och struntade i att jag var förkyld och åt massa Panodil så när jag kom hem och slappnade av så kom förkylningen tillbaka med dunder och brak! Så typiskt att man inte ska må bra när det har varit så fina vårdagar man vill ju bara ut i solen och komma igång i trädgården eller ja det lilla som finns kvar av våran efter omgrävningen av vårat avlopp i våras, halv gräsmattan ser ut som en leråker :O(

Av Katarina - 24 april 2010 08:44

Här på bloggen har det varit väldigt tyst den senaste tiden tyvärr. Det har hänt  väldigt jobbiga saker i familjen vilket har gjort att jag inte haft orka eller lust att blogga. Men nu hoppas jag att jag ska kunna komma tillbaka och orka skriva lite ibland. Har ju även hänt en del roligt under denna jobbiga tid bla så har det blivit bestämt att det ska komma ett företag och fixa vårat tak, ska bli så skönt att låta någon annan göra det så att vi kan sattsa på det som är kvar med isolering och panel och sen ska vi äntligen försöka få klart vårat sovrum :O)

 

Nu ska jag försöka att ta tag i lite städning här hemma och sen blir det säkert en sväng ut i solen

 

Presentation


Jag heter Katarina och jag bor i Kolmården tillsammans med min man M och våra två Siberian husky och fyra katter. Vårat hus är en gammal skola från 1800talet som vi håller på att renovera.Det mesta går långsamt framåt men tillslut så blir det nog färdigt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards