Direktlänk till inlägg 17 mars 2010

Sjukstugan

Av Katarina - 17 mars 2010 17:03

 Förra veckan var det förkylning och denna vecka är det magsjuka!!!

Nu får det  vara slut på alla baciller  jag orkar inte vara mer sjuk!

Hade en jätter trevlig och roligt tripp till Ullared men den åtrekommer jag till när jag känner mig piggare, får hoppas att jag inte smitade mina kära vänner bara... 

Nu ska jag åter inta possitionen i soffan med huvudet på kudden och kolla repriser av diverse.


 
 
Liinda

Liinda

18 mars 2010 09:16

Krya på dig!!

http://LiindaOlsson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katarina - 22 maj 2010 09:35

Här är det så tyst och tråkigt som det kan bli och det kommer nog at vara så ett bra tag till hittar varken tid eller ork til att blogga just nu det har hänt och händer alldeles för mycket i mitt liv just nu. Så nu får bloggen ligga och vila ett tag ...

Av Katarina - 28 april 2010 16:53

  Ghaaaa dumma dumma dumma förkylning!!! Har legat helt utslagen i 3 dagar och det känns inget bättre än. Får väl skylla mig lite själv då jag jobbade några nätter och tog ut mig helt och struntade i att jag var förkyld och åt massa Panodil så när ...

Av Katarina - 24 april 2010 08:44

Här på bloggen har det varit väldigt tyst den senaste tiden tyvärr. Det har hänt  väldigt jobbiga saker i familjen vilket har gjort att jag inte haft orka eller lust att blogga. Men nu hoppas jag att jag ska kunna komma tillbaka och orka skriva lite ...

Av Katarina - 14 mars 2010 11:12

Idag är det jobb som gäller 12-21 får hoppas att vi kommer att gå ut i det fina vädret för inne är det sista man vill vara idag! Har varit ute med pojkarna nu på morgonen och det var så härligt, lite blåsigt så en mössa var jag tvungen att ha men ...

Av Katarina - 13 mars 2010 09:25


Är bra när man har en man som har arbetskamrater som gärna är "försökskaniner", dom blir så glada när man skickar med något söt som dom kan mumsa på. Igår prövade jag att nytt recept för mig iallafall:  Morotskaka och annanaskaka med passionsfrukts...

Presentation


Jag heter Katarina och jag bor i Kolmården tillsammans med min man M och våra två Siberian husky och fyra katter. Vårat hus är en gammal skola från 1800talet som vi håller på att renovera.Det mesta går långsamt framåt men tillslut så blir det nog färdigt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards