Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Katarina - 13 mars 2010 09:25

Är bra när man har en man som har arbetskamrater som gärna är "försökskaniner", dom blir så glada när man skickar med något söt som dom kan mumsa på. Igår prövade jag att nytt recept för mig iallafall:

 Morotskaka och annanaskaka med passionsfruktsglasyr.

Det var super gott!!! Jag prövade självklart en bit jag med ;O)  Jag älskar vanlig morotskaka och den glasyren men denna fick en extra "tvist" med annanasen och passionfrukten.

 

     

Av Katarina - 13 mars 2010 08:57

Nu har till och med jag börjat få vårkänslor och längtar till våren och framförallt alla blommor som den kommer med. Just nu är det så härligt ute med solen, takdropp och  luften känns så fräsch! Är så skönt att kunna sitt i lä när solen är framme och få dom varma strålarna på sig.

Det lär nog dröja tyvärr innan blommorna i våra rabatter tittar upp med tanke på vilka snöhögar som ligger där, alla snö som vi har skottat ligger i princip över våra rabatter så jag köpte lite vår och satte in i köket :O)

 

  

Presentation


Jag heter Katarina och jag bor i Kolmården tillsammans med min man M och våra två Siberian husky och fyra katter. Vårat hus är en gammal skola från 1800talet som vi håller på att renovera.Det mesta går långsamt framåt men tillslut så blir det nog färdigt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards