Alla inlägg den 7 februari 2010

Mat

Av Katarina - 7 februari 2010 22:42

Kameran fick följa med ut i köket idag när det skulle lagas mat och bakas kaka. Måste ju öva lite men jag har upptäckt att makroobjektiv inte skulle sitta helt fel kommer inte så nära som jag vill. Ja här är iallafall dagens middag som jag bjöd mannen, mamma och pappa på: Fläskpannkaka (eller baconpannakaka) med rårivna morötter, sallad och paprika. Till efterätt blev det Dumlekladdkaka som serverades med lätt vispad grädde, har aldrig bakat den förut men det är redan en favorit, sååå super god och kladdig!!!

 

 

    

      

 

         

        

      

    

Av Katarina - 7 februari 2010 21:27

Idag hade jag tid att pröva Orbitreken, så skönt att få träna lite. Var ju ett tag sen sist så man får ju ta det lite lungt men jag har lite svårt för det när jag tränar, vill ju ge järnet från början och känna hur det bränner i musklerna! Men jag körde på ett lågt motstånd och tog det försiktigt allafall dom första 15 min, sen blev det fullt ös dom resterande 30 ha ha men det känns bara bra skönt att få svettas!

Nu fattas det bara lite vikter sen är jag nöjd, då kan jag träna allt jag vill.

 

 

Presentation


Jag heter Katarina och jag bor i Kolmården tillsammans med min man M och våra två Siberian husky och fyra katter. Vårat hus är en gammal skola från 1800talet som vi håller på att renovera.Det mesta går långsamt framåt men tillslut så blir det nog färdigt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards