Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Katarina - 9 februari 2010 16:37

Grattis svärfar!

Kära svärfar fyller år idag, vi ska dit ikväll och blir bjudna på mumsig mat som alltid, min svärmor är så bra på att laga underbart god mat!

Hoppas även på att få träffa det senast tillskottet i min mans släkt. Den lille lyckades med att titta ut på samma dag som hans mamma och jag fyller år, så nu är vi 3 om samma dag ha ha.

 

Blev ingen ridning med jobbet idag då lilla fröken var sjuk, så vi fick vara  hemma och mysa istället.

Har hunnit med 30 min på orbitreken och att plocka i diskmaskinen, ska ta en sväng med dammsugaren innan jag hoppar in i duschen, blir sååå hemskt mycket hår av hundarna just nu och det kommer att bli värre det vet jag. Våra hundar fäller fem gånger så mycket som en "vanlig" hund... Läste om en kam som skulle få med sig mer hår vid varje kam tag och den har fått bra kritik så jag ska nog köpa hem en sån och prova även om den var ganska så dyr.

 

 

 

http://www.canis.se/nettbutikk/omtale.php?pkode=SP139_var

Av Katarina - 9 februari 2010 06:09

Idag ringde klockan 05,32 och då hade jag vaknat innan så det var skönt att få ligga och vänta på att klockan skulle ringa, blir lättare att gå upp då.  Ska jobba dag två dagar i månaden och idag är en sån dag. Ska följa med tjejen till skolan där det står ridning på schemat, får hoppas att det inte är för kallt ute bara (har inte kollat termometern än) för då blir ridningen inställd.

 

Presentation


Jag heter Katarina och jag bor i Kolmården tillsammans med min man M och våra två Siberian husky och fyra katter. Vårat hus är en gammal skola från 1800talet som vi håller på att renovera.Det mesta går långsamt framåt men tillslut så blir det nog färdigt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards