Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Katarina - 2 februari 2010 18:53

 

Är sååå trött har städat hela dagen och ska fortsätta en sväng nu ikväll men tog en liten paus efter maten med lite te och kaka.

Tänkte att jag skulle lagt upp lite bilder på mitt nystädade hem men jag orkar inte får bli en annandag.

Imorgon bär det av mot Valdermarsvik!? Är vännen C som ska ta med mig på utflykt, ska bli spännande vill jag lova för hon har sagt något om en fin inredningsbutik vid namn Inredet http://www.inredetiviken.se/

och fika    

 

Av Katarina - 2 februari 2010 07:01

Efter en mysig och slapp dag igår hos vännen C och sonen O så måste jag ta tag i städningen idag, nu går det inte att smita undan mer.

Var så trevligt hos C igår! Tanke var att jag skulle komma dit och fika men det blev både fika och lunch med efterätt, allt super gott som alltid när man är hos C. Fick jättegod kycklinggryta med kokosmjölk till lunch och till efterätt vanlijglass och egen gjord jordgubbs och smultron sorbé, mmmm så gott!!!

Jag fick också ett försenat födelsedagspaket som C hade gjort själv, ett ljusfat med texten "Grindstugan" på utsidan och i eller uppe på eller vad man säger "Fiat lux" fick fråga vad det betyder och det betyder "Var det ljus". Önskar att jag kunde vara så duktig och kreativ, får väl gå någon kurs hos henne för att lära mig.

Jag fick också prova hennes crosstrainer så nu är jag ännu mer sugen på att skaffa en!

Ska bara övertala mannen också...

 

      

 

 

Presentation


Jag heter Katarina och jag bor i Kolmården tillsammans med min man M och våra två Siberian husky och fyra katter. Vårat hus är en gammal skola från 1800talet som vi håller på att renovera.Det mesta går långsamt framåt men tillslut så blir det nog färdigt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards