Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Katarina - 11 februari 2010 19:19

Just nu känns det som att vi aldrig kommer att komma någon vart med vårat hus, någonsin! Har ju problem med fönsterlevernatören och återförsäljaren och idag så fick vi höra att ett företag vi tänkt ta en offert för ang taket inte var att lita på och när vi väl fick tag på en av dom andra förestagen då skulle han på semester men han lät positiv och lovade att ringa när han kom hem så det hoppas jag att han gör! Jag är så förbastkat trött på att det inte blir klart någonstans! Så nu hat jag klagat av mig :O)

 

Idag har det annars varit en trevlig dag eller ja den började inte så bra föresten. När jag kom ner imorse så kände jag en hemsk lukt som tydde på att någon av katterna bajsat inne *grr* men det värsta var inte det utan det var att den katten som gjort det hade lyckats med att få ner mitt kollegieblock som legat på soffbordet och "krafsta över" med det och i det blocket så stod hela mitt prov till babysimmet + alla mina intyg.... Så nu är det bara att börja om från början, var inget som gick att rädda av det, ni kan tro att tårarna sprutade, inte vad jag behövde just nu :O(  *suck*.

 

Vad som däremot var mycket trevligt var att jag fick följa med världens sötaste systerson A på babysim! Var bara han och jag för både mamma och pappa jobbade. Det gick jätte bra han var så duktig och plaskade på friskt och hade inga problem med att komma ner under vattnet och ta sig upp tilll ytan igen. Men jag måste nog säga att "vårat" babysim är mer organiserat även om denna ledare var jätte gullig men jag kunde inte riktigt se planeringen i det hela.

 

 

Presentation


Jag heter Katarina och jag bor i Kolmården tillsammans med min man M och våra två Siberian husky och fyra katter. Vårat hus är en gammal skola från 1800talet som vi håller på att renovera.Det mesta går långsamt framåt men tillslut så blir det nog färdigt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards