Direktlänk till inlägg 28 januari 2010

Den nya hyllan

Av Katarina - 28 januari 2010 08:53

Så har då hyllan äntligen kommit upp, har tänkt länge att jag skulle vilja ha en hylla här men det har aldrig blivit av förens nu. Blev så bra, är jätte nöjd.

På hyllan syns det en del utav dom fina presenter jag fick när jag fyllde år, jag är så bortskämd som får så mycket fint av mina nära och kära!

 

 

           

Dom fina glaspokalerna som jag tyvärr inte kunde få så bra bilder på fick jag av mannens Moster och kusiner med familjer.

Den fina kakburken gav jag till mig själv    

Tre vackra hjärtformade askarna i glas fik jag av kusin M http://mysan207.blogg.se/med sambo.

Dom söta kopparna med assieter av fina vännen C med familj.

Detta var inte allt jag fick, helt otroligt kommer att lägga in mer så småningom.

 
 
Ingen bild

cn

28 januari 2010 16:45

Mkt fint med hyllan, men jag kan inte klura ut var den sitter?

 
Ingen bild

Katarina

28 januari 2010 16:57

hi hi kan du inte?! Den sitter på väggen till höger när man kommer in i matrummet :O)

 
Liinda

Liinda

29 januari 2010 09:18

Jag hittade hit ;)
Det är skönt att skriva av sig lite...
Ser att du gillar det lantliga... jätte mysigt!!
Jätte fint!!
Nu ska jag forsätta läsa på din blogg.
Hoppas att ni får en underbar helg

http://LiindaOlsson.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Katarina

29 januari 2010 09:32

Kul!
Ja, det är lantligt på mitt vis ;O) Hade lite samma still som dig när jag flyttade hit men det passar inte i detta hus men jag gillar din still mycket.

 
Ingen bild

Mysan

29 januari 2010 22:36

Vad roligt att du satte ett värme ljus i hjärtaskarna, du är så kreativ ;)

 
Ingen bild

Katarina

30 januari 2010 09:46

Ja det blev ljus och i den andra några stenar från Kreta den tredje har jag inte kommit på vad det sak vara i?!

 
Ingen bild

Caroline

30 januari 2010 16:22

Det blev verkligen jättebra med hyllan! Lättare att se på din blogg än i mobilen. Jag är helnöjd att en så gammal tant som jag klarar av att ta mig in på din blogg och skriva. Ha de så bra i helgen, så ses vi på måndag!

 
Ingen bild

Katarina

31 januari 2010 09:51

Caroline
Du är så duktig så tur att jag bloggar så tanten får öva lite ;O)
Ja mobilbilderna blir aldrig bra :O( Tur att vi ses imorgon så jag få se din kryddhylla!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katarina - 22 maj 2010 09:35

Här är det så tyst och tråkigt som det kan bli och det kommer nog at vara så ett bra tag till hittar varken tid eller ork til att blogga just nu det har hänt och händer alldeles för mycket i mitt liv just nu. Så nu får bloggen ligga och vila ett tag ...

Av Katarina - 28 april 2010 16:53

  Ghaaaa dumma dumma dumma förkylning!!! Har legat helt utslagen i 3 dagar och det känns inget bättre än. Får väl skylla mig lite själv då jag jobbade några nätter och tog ut mig helt och struntade i att jag var förkyld och åt massa Panodil så när ...

Av Katarina - 24 april 2010 08:44

Här på bloggen har det varit väldigt tyst den senaste tiden tyvärr. Det har hänt  väldigt jobbiga saker i familjen vilket har gjort att jag inte haft orka eller lust att blogga. Men nu hoppas jag att jag ska kunna komma tillbaka och orka skriva lite ...

Av Katarina - 17 mars 2010 17:03

 Förra veckan var det förkylning och denna vecka är det magsjuka!!! Nu får det  vara slut på alla baciller  jag orkar inte vara mer sjuk! Hade en jätter trevlig och roligt tripp till Ullared men den åtrekommer jag till när jag känner mig piggar...

Av Katarina - 14 mars 2010 11:12

Idag är det jobb som gäller 12-21 får hoppas att vi kommer att gå ut i det fina vädret för inne är det sista man vill vara idag! Har varit ute med pojkarna nu på morgonen och det var så härligt, lite blåsigt så en mössa var jag tvungen att ha men ...

Presentation


Jag heter Katarina och jag bor i Kolmården tillsammans med min man M och våra två Siberian husky och fyra katter. Vårat hus är en gammal skola från 1800talet som vi håller på att renovera.Det mesta går långsamt framåt men tillslut så blir det nog färdigt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards