Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Katarina - 29 januari 2010 14:38

 Blev som igår en sväng på skidorna med pojkarna i täten hoppandes, studdsandes och pulsandes men tyvärr så kom inte kameran med... Vi vågade inte ta med den ut på skidturen lite rädda för att trilla med den i snön. Mannen fick sin"dröm" kamera av mig i födelsedagspresent nu den 1 Jan, en Nikon D90. Verkligen en super kamera om man som min man är intresserad av fotografering jag själv har en hel del att lära mig om den.

Nikon D90


Nu bär det iväg mot jobbet och sedan blir det att hämta mannen och vänner som varit på bio och tagit sig en öl.

 

Trevlig kväll och helg allihopa!

Av Katarina - 29 januari 2010 08:49

Idag var det tårtbak som stod först på göra listan. Blev en Vitchokladmoussetårta med hallon och chokladbottnar.

Nu är den på väg mot Nyköping får hoppas att det smakar :o)

 

    

 

Det bästa med att göra tårta är ju att det brukar bli "rester" som man kan få till frukost   

 

  

Tårt "rester"

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Katarina och jag bor i Kolmården tillsammans med min man M och våra två Siberian husky och fyra katter. Vårat hus är en gammal skola från 1800talet som vi håller på att renovera.Det mesta går långsamt framåt men tillslut så blir det nog färdigt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards