Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Katarina - 20 januari 2010 17:51

Ja då var man 28 år måste säga att jag inte känner någon skillnad från igår och inte har jag någon noja över att närma mig trettio. Det jag mer tänker på är ju att människor som är 30 dom är ju "vuxna" och klär sig på ett visst sätt och gör "vuxengrejor" och jag är liksom inte där ha ha men jag tar det som possitivt och dom flest gissar på 25 så tja jag är väl det då i sinnet ;o)

Måste säga att det har varit väääldigt tomt på paket fronten idag och det beror på att jag ska firas imorgon, inte ens från min man har jag fått ens ett liiiitet paket vilket jag är lite sur över jag gillar ju paket och han vet det *grr*. Fast jag vet att jag kommer att få det imorgon och jag kommer att tycka det är en jätte bra present för det får jag alltid av min man för ha är den bästa   

Så idag har jag tagit det väldig lungt. Hämtade pappa från jobbet och bjöd honom på våfflor, sen komma mamma hem med ett paket som jag beställt till mig själv ( får man inga får man köpa dom själv) som inne höll nya gardiner och då hade hon köpt tulpaner till mig min favorti blomma! Sedan tog vi en skön snöig promenad jag och mina pojkar så vi såg ut som snögubbar alla tre när vi kom hem.

Mamma var här en sväng på em och hjälpte mig att sy upp mina nya gardiner och då dök äldsta systern med familj upp och jag fick ett PAKET *jippi* som var ett jätte fint kort på den lilla systersonen.

Har fått så många grattis hälsningar på FB och via sms så jag blir alldeles lycklig, Tack alla mina fina vänner   

 

 

Mina nya gardiner som jag gav mig själv i födelsedagspresent!

Bilden är ifrån

http://www.byaboden.com/se/

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Katarina och jag bor i Kolmården tillsammans med min man M och våra två Siberian husky och fyra katter. Vårat hus är en gammal skola från 1800talet som vi håller på att renovera.Det mesta går långsamt framåt men tillslut så blir det nog färdigt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards