Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Katarina - 31 januari 2010 21:27

 Blev ingen pulkaåkning idag, var för kallt för Lilla tösen och hon var för trött, så det blev mys inne istället vilket inte är dåligt det heller :O)

Mannens mag vad det nu var verkar vara borta så det var nog ingen mag/kräksjuka iallafall, skönt!

Kommer från och med imorgon att börja jobba på fast schema ska bli jätte skönt att kunna planera lite längre fram än en månad i taget och den första vecka som jag jobba så jobbar jag bara en dag! Kanske låter lite konstigt men jag och min man har beslutat att jag ska ta det lungt och jobba mindre för att jag ska må bra för som det har varit nu kan det inte fortsätta! Kommer att jobba halvtid ett tag fram över.

Så nu är jag jag har lite tid över så är jag sååå sugen på att komma igång med vårat sovrum, blir så inspererad av Linda http://liindaolsson.bloggplatsen.se/ och hennes hem, där dom har gjort så fint och det går så fort!

Jag vet precis hur det ska se ut, har bestämt tapet och fått presentkort för att köpa den. Vet vilken färg  golvet och övriga väggar ska ha. Har till och med fått  en hissgardin i julklapp av min man som jag ska ha där!

  


                                                  
 

Wilma (NW)

Tapeten till sovrummet
 Wilma från Sandbergs
Av Katarina - 31 januari 2010 09:56

Idag händer det inget specilelllt ska jobba 12 - 20, känns så där när mannen är hemma och är ledig och imorgon när jag är det då ska han jobba...

Men det ser lovande ut för pulkaåking idag är ju väldigt trevligt att få göra sånt och få betalt för det!

 

Får se hur mannen mår när jag kommer hem just nu så låter det som att det är mag/kräksjuka på gång *usch* hoppas att ha bara ätit något olämpligt!

Nu ska jag ut och hämta ved så att mannen klarar sig över dagen ifall han blir värre, går ju åt en hel del när det är så kallt när vi eldar i pannan och båda kakelugnarna.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Katarina och jag bor i Kolmården tillsammans med min man M och våra två Siberian husky och fyra katter. Vårat hus är en gammal skola från 1800talet som vi håller på att renovera.Det mesta går långsamt framåt men tillslut så blir det nog färdigt!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards